4 Şubat 2015 Çarşamba

Mavi Kalemden..


"Aaa!Kar yağıyor." demiştin kreş çağlarında ufak tefek kalbi ağzında atan heyecanlı bir çocuk gibi.
"Bunun için fazla değil mi bu sevinç?"diye sordum sonra sana tek kaşım havada ufak hınzır bir tebessümle.
Utandın, ezilip büzüldün birden.Nedensizce sorduğum sorudan utandırdın beni. Anlamadan bilmeden kızdım kendime.Gözlerim puslu diyeceğin cevabı bekler oldum kalbimde kar taneleriden soru işaretleriyle.
"Ben daha önce hiç kar görmedim." Gözlerim yuvalarından çıkacak şekilde açılırken adeta şok olmuşluğuma alık gibi açılan ağzım da eşlik etti."Yani bu kadar fazlasını."diye düzelttin gözlerini karlardan ayırmadan.
"Hadi!!"Elimi uzattım tutman için "Kalk! Bursa'nın karıyla tanışma vakti gelmiş birilerinin."



"Kar tanelerini sayana kadar yanımdan ayrılma.!"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder