25 Haziran 2015 Perşembe

Mavi Kararlar

Bugün bir karar vermen gerek mavi dostum.
Hayallerinle yaşamak mı? Gerçeklerin ile monotonlaşmak mı? Ben Mavi, ve hayatım boyunca hayallerimle yaşadım. Bir de ikizim var benim. Siyah. O ise her zaman gerçekleri istedi. Önüne çıkan yollarda dümdüz ilerledi. Ben ise bazen kapalı kapılar gördüm, bazen ise dik yokuşlar ama yoluma kendiliğinden serbest bir kelebek gibi konan fırsatlar da oldu. Mesela ben bir film çekmek için aklımın ilk erdiği zamanlardan beri çırpınan bir çocuktum. Çektim. Henüz izleme kitlesi sadece jüriler ve arkadaşlarım oldu, hatta yarışmayı bile kazanamadım ama... Bu konunun aması her şeyden daha önemliydi. Ama bir film çektim. Bana ait bir filmim oldu. Ben yazdım, ben oynadım, ben çektim.BEN BAŞARDIM. 

Şimdi ise bir kitap çıkarmak için gecesini gündüzüne katan bir kızım ben mavi dostum. Her şey hazır, bir tek yazması kaldı. O da hallolur. Unutma. Sen istersen olur. Yazın sonuna kadar yetiştirip bir yayın evi bulup çıkarttıracağım. Aldığım tepkilere bakılırsa elimde kitap kalmayacak ve hepsi tükenecek(!) Tabi ki böyle bir şeyi kimseden isteyemem ama unutmayın yapacağım ayrı yaptım ayrı bir kelimedir. Ve ben bu işi yapacağımdan kurtarıp yaptım diyebilmek için yapıyorum. Ben her zaman hayallerimle yaşadım dostum. Ve Mavi adına yemin edebilirim ki hayallerim beni ağlatsa da bin kat daha mutlu etti.

Ya sen mavi dostum? Sen neye karar verdin? Hayallerinle yaşamayı mı? Gerçeklerin ile zaten sonunu bildiğin bir gelecekte yürümeyi mi? Bu yayının yapısı bu olsun. Yapabilirseniz yorum olarak bana kararınızı bildirin. Bu benim Mavi dünyamı neşelendirecektir.
                                                                                             Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder